ΑΡΧΙΚΗ MEDIA & TV

Η σκηνή του Maestro που κάνει crossover με το Ντόλτσε Βίτα έγινε το απόλυτο viral στο X

«Αϊ γουίλ σαρβάιβ λέω, αυτό λέω»

Την παράσταση έκλεψε η Μαρία Καβογιάννη στην πρεμιέρα του τρίτου κύκλου της σειράς «Maestro» το βράδυ της Τρίτης (2/12), καθώς πολλοί οι τηλεθεατές θυμήθηκαν τις ένδοξες στιγμές της ως «Ασπασία» στο «Ντόλτσε Βίτα».

AD: mytest

Μετά το σοκαριστικό φινάλε της δεύτερης σεζόν, το πρώτο μέρος του επεισοδίου εκτυλίσσεται στην Αθήνα, εκεί όπου οι ήρωες προσπάθησαν προηγουμένως να προσαρμοστούν στη νέα τους πραγματικότητα.

Χωρισμένο σε υπο-ενότητες, οι οποίες τιτλοφορούνται ως εξής και έχουν τη δική τους σημασία: «Άπιστος», «Κενό», «56%», «Λειτουργία Πτήσης», «Το όπλο», «Το Φεστιβάλ» και «Μπάλα Παγωτού», το πρώτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν, καθήλωσε το τηλεοπτικό κοινό και τα σχόλια στο X ήταν διθυραμβικά.

Η σκηνή του βιασμού της πρωταγωνίστριας Κλέλιας Ανδριολάτου έφερε ξανά στο προσκήνιο την έμφυλη βία και, μάλιστα, μια μορφή της που συχνά είναι «αόρατη», καθώς οι απόπειρες βιασμού ή ακόμα και οι ίδιοι βιασμοί, όταν συμβαίνουν σε άτομα που διατηρούν κάποιου είδους ερωτική σχέση, συχνά υποτιμώνται ως περιστατικά.

Ωστόσο, δεν έλειψαν και οι κωμικές στιγμές, με τη Στεφανία Γουλιώτη, τη Χάρις Αλεξίου αλλά και τη Μαρία Καβογιάννη να δίνουν ρεσιτάλ στην πρεμιέρα, την τελευταία όμως να ξεχωρίζει για μία σκηνή που οι χρήστες του διαδικτύου εντόπισαν ως το απόλυτο crossover episode.

Τόσο τα αγγλικά της Μαρίας Καβογιάννη όσο και ένα φτερό ξεσκονίσματος που κρατάει η ηθοποιός κατά τη διάρκεια του επεισοδίου, ξύπνησαν μνήμες στους φανατικούς της σειράς «Ντόλτσε Βίτα», με τις σκηνές να έχουν vibes «Ασπασίας», στο επεισόδιο της θρυλικής σκηνής με το «Αϊ γουίλ σαρβάιβ».