ΑΡΧΙΚΗ MEDIA & TV

Ξανά απούσα η Ελένη Χατζίδου από το πλευρό του Ετεοκλή Παύλου: «Δεν μπορούσε να στηρίξει τον αυχένα της»

Η ενημέρωση του παρουσιαστή

Ο Ετεοκλής Παύλου βρέθηκε σήμερα (13/3) για τρίτη συνεχόμενη ημέρα στον αέρα του Star δίχως την Ελένη Χατζίδου στο πλευρό του, ενημερώνοντας για τα νεότερα, σχετικά με την υγεία της συζύγου και συμπαρουσιάστριάς του.

AD: mytest

Ο Ετεοκλής Παύλου, μετά και την προηγούμενη ενημέρωση, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Καλημέρα, καλημέρα. Έχω ένα πολύ καλό νέο, ότι είναι η πρώτη μέρα που ένιωσε καλύτερα το κοριτσάκι μου, η Ελένη μου. Νιώθει λίγο καλύτερα, οπότε θεωρώ πως από μέρα σε μέρα θα είναι εδώ μαζί μας. Η μικρή είναι και εκείνη καλύτερα, πήγε και σχολείο σήμερα».

Και συνέχισε λέγοντας ο Ετεοκλής Παύλου: «Δε μπορούσε να στηρίξει τον αυχένα της, κράταγε το κεφάλι της και το σήκωνε με το χέρι της».




Δε μάσησε τα λόγια του ο Ετεοκλής Παύλου: Είπε για την ομοφυλοφιλία του Μεγάλου Αλεξάνδρου όσα κανείς δεν τόλμησε

Αίσθηση έχει προκαλέσει το νέο ντοκιμαντέρ του Netflix, που προβάλλεται από τις 31 Ιανουαρίου και «διεισδύει» στη ζωή του Μέγα Αλέξανδρου.

Ωστόσο, το γεγονός πως ο θρυλικός Μακεδόνας βασιλιάς της αρχαιότητας παρουσιάζεται ως ομοφυλόφιλος, έχει προκαλέσει πολλές αρνητικές αντιδράσεις.

Η εκπομπή «Breakfast@Star» ασχολήθηκε με το θέμα, με τον Ετεοκλή Παύλου να αναφέρεται στο γεγονός ότι στο ντοκιμαντέρ αφήνεται να εννοηθεί πως ο ιστορικός στρατηλάτης είχε ερωτικές επαφές με τον Ηφαιστίωνα.

«Εγώ διάβασα, έκανα την έρευνά μου και ασχολήθηκα. Στην Αρχαία Ελλάδα οι φιλικές και οι ερωτικές σχέσεις των ανθρώπων ήταν πολύ δυσδιάκριτες, η λέξη “φιλία” ήταν κάτι πολύ ιερό και μεγαλειώδες», είπε χαρακτηριστικά ο Ετεοκλής Παύλου.



Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Δεν προκύπτει από ιστορικές αναφορές αυτό το γεγονός. Οι τρεις βιογράφοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν ανέφεραν πουθενά τον Ηφαιστίωνα ως εραστή ή ερωμένο. Παντού αναφερόταν ως φίλος και μεταγενέστερα από Ρωμαίους ιστορικούς. Οπότε, από πού προκύπτει αυτό;».

Τέλος, δήλωσε: «Δε σημαίνει ότι είμαι ιστορικός, επειδή έκανα μία έρευνα. Εγώ λέω ότι δε μου προκύπτει από αυτά που διάβασα. Αυτό βασίζεται μόνο στον τρόπο με τον οποίο πένθησε ο Μέγας Αλέξανδρος τον Ηφαιστίωνα, ο οποίος ήταν λίγο υπερβολικός και την αναφορά του πως πήγε τελικά στην Τροία. Εγώ θέλω να υπάρχουν και οι αντίστοιχοι ιστορικοί που να το εξηγούν».