ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πήγαν να σας “εξαπατήσουν” στις εκπτώσεις; Μάθετε τι πρέπει να κάνετε

Οδηγίες για το καταναλωτικό κοινό αλλά και για τους εμπόρους

“Πρεμιέρα”, έκαναν σήμερα οι εκπτώσεις και φυσικά όλο το καταναλωτικό κοινό αλλά και οι έμποροι πρέπει να γνωρίζουν κάποια βασικά πράγματα για τις καλοκαιρινές εκπτώσεις, όπως τις έδωσε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Πολίτη.

AD: mytest

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έσταξε.. φαρμάκι ο Δώρος στην πρεμιέρα του Splash! – “Ευτυχώς που δεν είπε ότι την άφησα και έγκυο!” (video)

Όπως αναφέρει:

  • Πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση. Στόχος αυτής της ρύθμισης είναι να καθίσταται εμφανές στον καταναλωτή το οικονομικό όφελος από την έκπτωση.
  •  Η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης είναι προαιρετική, εκτός αν παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι αλλαγές της αγοράς με την κρίση: Εξαφανίστηκαν 41 αλυσίδες σούπερ-μάρκετ!

  • Αν εφαρμόζονται διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Αν οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, πρέπει να γίνεται αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό. 
  • Σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.  
  • Συνίσταται επίσης η διενέργεια έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές.

Για τον έλεγχο τυχόν παραβάσεων ή την υποβολή καταγγελίας, οι καταναλωτές μπορούν να μπαίνουν στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας ή να καλούν το 1520.

Πηγή: star.gr