ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

«Υπήρξε πρόβλημα με τον κλιματισμό»: Η απάντηση της Hellenic Train για το βαγόνι του Προαστιακού που… έβγαζε καπνούς

Οι εξηγήσεις που έδωσε η εταιρεία για το περιστατικό

Η Hellenic Train εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με το περιστατικό που σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου (8/2), όταν καπνοί πλημμύρισαν έναν συρμό του Προαστιακού, οδηγώντας στη μεταφορά των επιβατών σε άλλα τμήματα του τρένου.

AD: mytest

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι καπνοί προήλθαν από τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού του 4ου βαγονιού. Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, εκκενώνοντας το συγκεκριμένο βαγόνι, ενώ η τεχνική ομάδα απομόνωσε το σύστημα κλιματισμού για να αποκατασταθεί η βλάβη.

Το συμβάν έγινε γνωστό ύστερα από καταγγελία τηλεθεατή στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, διευκρίνισε ότι προκλήθηκε έντονη δυσοσμία λόγω καμένου υλικού. Ωστόσο, ο μηχανοδηγός σταμάτησε το συρμό στον σταθμό των Λιοσίων, ώστε να εφαρμοστούν οι απαραίτητες διαδικασίες. Υπενθυμίζεται ότι το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια του δρομολογίου Αθήνα – Κιάτο του Προαστιακού.




Η ανακοίνωση της Hellenic Train

«Το περασμένο Σάββατο το πρωί, 8 Φεβρουαρίου, στην αμαξοστοιχία 1302, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Κιάτο, διαπιστώθηκε καπνός στο 4ο βαγόνι λόγω τεχνικού ζητήματος στο σύστημα κλιματισμού. Δεν προέκυψε κανένα ζήτημα ασφαλείας, ούτε επηρεάστηκε η ομαλή πορεία του δρομολογίου.

Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, ενημερώνοντας την τεχνική βάση και ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι.

Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε άλλο βαγόνι και η αμαξοστοιχία συνέχισε κανονικά το δρομολόγιο χωρίς καμία καθυστέρηση.

Η βλάβη αποκαταστάθηκε την ίδια ημέρα και το τρένο τέθηκε εκ νέου σε πλήρη λειτουργία. Η Hellenic Train προσπαθεί πάντα να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε τεχνικό ζήτημα, ώστε να διασφαλίζει μια άνετη και ασφαλή μετακίνηση».