«Υπήρξε πρόβλημα με τον κλιματισμό»: Η απάντηση της Hellenic Train για το βαγόνι του Προαστιακού που… έβγαζε καπνούς

Οι εξηγήσεις που έδωσε η εταιρεία για το περιστατικό
Η Hellenic Train εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με το περιστατικό που σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου (8/2), όταν καπνοί πλημμύρισαν έναν συρμό του Προαστιακού, οδηγώντας στη μεταφορά των επιβατών σε άλλα τμήματα του τρένου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι καπνοί προήλθαν από τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα κλιματισμού του 4ου βαγονιού. Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, εκκενώνοντας το συγκεκριμένο βαγόνι, ενώ η τεχνική ομάδα απομόνωσε το σύστημα κλιματισμού για να αποκατασταθεί η βλάβη.
Το συμβάν έγινε γνωστό ύστερα από καταγγελία τηλεθεατή στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, διευκρίνισε ότι προκλήθηκε έντονη δυσοσμία λόγω καμένου υλικού. Ωστόσο, ο μηχανοδηγός σταμάτησε το συρμό στον σταθμό των Λιοσίων, ώστε να εφαρμοστούν οι απαραίτητες διαδικασίες. Υπενθυμίζεται ότι το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια του δρομολογίου Αθήνα – Κιάτο του Προαστιακού.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train
«Το περασμένο Σάββατο το πρωί, 8 Φεβρουαρίου, στην αμαξοστοιχία 1302, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Κιάτο, διαπιστώθηκε καπνός στο 4ο βαγόνι λόγω τεχνικού ζητήματος στο σύστημα κλιματισμού. Δεν προέκυψε κανένα ζήτημα ασφαλείας, ούτε επηρεάστηκε η ομαλή πορεία του δρομολογίου.
Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, ενημερώνοντας την τεχνική βάση και ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι.
Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε άλλο βαγόνι και η αμαξοστοιχία συνέχισε κανονικά το δρομολόγιο χωρίς καμία καθυστέρηση.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε την ίδια ημέρα και το τρένο τέθηκε εκ νέου σε πλήρη λειτουργία. Η Hellenic Train προσπαθεί πάντα να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε τεχνικό ζήτημα, ώστε να διασφαλίζει μια άνετη και ασφαλή μετακίνηση».