Τέλος στην αναμονή 40 ετών: Αυτό είναι το νέο λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης – Τι συμβολίζει (photos)

Αποκαλυπτήρια για το λογότυπο
Επιτέλους! Βγήκε στη δημοσιότητα το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης μετά από 40 χρόνια αναμονής. Το οποίο παρουσίασαν σε εκδήλωση παρουσία της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ο κόσμος περιμένει πως και πως τα εγκαίνια τα οποία θα γίνουν στις 29 Νοεμβρίου.
Δείτε επίσης: Στη μισή τιμή από της Αθήνας το εισιτήριο του Μετρό Θεσσαλονίκης! Γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά;
Τι συμβολίζει το λογότυπο
Σύμφωνα με το thesstoday, μπνευσμένο από το Βυζάντιο αλλά και από τη… Νέα Υόρκη είναι το λογότυπο του μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο παρουσίασε το πρωί της Τετάρτης (13/11), ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σταϊκούρας, στις εγκαταστάσεις της Πυλαίας.
«Το ζητούμενο ήταν η δημιουργία μιας ταυτότητας, ενός λογότυπου που θα προσδώσει την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης. Θα συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και τη λειτουργικότητα. Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει τις πιο σύγχρονες μεταφορές στην Ευρώπη και την ίδια στιγμή αναδεικνύει το μεγαλοπρεπές παρελθόν της», ανέφερε ο Χρήστος Σταϊκούρας.
Ο ίδιος επισήμανε, επίσης, ότι το το πεζόγραμμα «μ» επιλέχθηκε ώστε να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, αλλά ταυτόχρονα να διαφέρει από το «Μ» κεφαλαίο. «Είναι το «μ» απλοποιημένο από το βυζαντινό «μ» ώστε συνδυάζει την αυθεντικότητα, την καθαρότητα και την αναγνωρισιμότητα σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών, ώστε να είναι ευανάγνωστο σε κάθε του χρήση», δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Σε 17 ημέρες θα παραδοθεί στους πολίτες το έργο του μετρό. Έργο που θα αλλάξει την καθημερινότητα της πόλης. Ως πολιτική ηγεσία του υπουργείου εργαζόμαστε για να παραδώσουμε ένα άρτιο έργο. Και δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση τόσο στην ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου όσο και στην ποιοτική του αναβάθμιση.
Ο αρμόδιος υφυπουργός, Νίκος Ταχιάος τόνισε ότι το μέτρο συνδυάζει παρελθόν και μέλλον. «Έχει ταυτότητα στο παρελθόν και κοιτάζει στο μέλλον. Το πεζό «μ» μεταμορφώθηκε σε λογότυπο σύγχρονο και ως τέτοιο πλέον θα χαρακτηρίζει την πόλη»
Τι λέει η δημιουργός του λογότυπου
Η Χρυσούλα Κρουστένη, η προϊσταμένη του αρχιτεκτονικού τμήματος της «Ελληνικό Μέτρο», που εμπνεύστηκε και δημιούργησε το λογότυπο, εξήγησε, ότι: «Η έρευνα για τη μελέτη είναι στοιχεία που πάρθηκαν και απ’ έξω, δηλαδή από το μετρό της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου κτλπ. Πάρθηκαν κάποιες απόψεις και σίγουρα η διαδικασία της έρευνας στάθηκε και στο απόθεμα της τέχνης και της αρχιτεκτονικής φυσιογνωμίας της Θεσσαλονίκης»