ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

«Παγωτό» οι περαστικοί: Πέταξαν σακιά με ρούχα μπροστά από μαγαζί – Όρμησαν και έπαιρναν ό,τι τους έκανε

Δοκίμαζαν τα κομμάτια που τους άρεσαν πάνω στο πεζοδρόμιο

Ένα περιαστικό βγαλμένο από ταινία εκτυλίχθηκε το πρωί της Πέμπτης (30/11) στη Θεσσαλονίκη επί της οδού Εγνατίας, όπου πετάχθηκαν τεράστιοι σάκοι μπροστά σε κατάστημα.

AD: mytest

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA», ένα φορτηγό μεταφορικής εταιρείας πέρασε και πέταξε τους σάκους πάνω στο πεζοδρόμιο, καθώς δε βρήκε κάποιον για παραλαβή, με αποτέλεσμα πολλοί απ’ αυτούς να σκιστούν και τα ρούχα να βρεθούν πεταμένα κάτω.



Έτσι, το πεζοδρόμιο γέμισε με ρούχα, πλαστικές κούκλες, κρεμάστρες ακόμα και… μονάδα κλιματιστικού. Οι περαστικοί, δε, δοκίμαζαν ό,τι τους άρεσε και το έπαιρναν μαζί τους.

Οι δυνάμεις της δημοτικής αστυνομίας βρέθηκαν στο σημείο, όσο οι υπάλληλοι του καταστήματος προσπαθούσαν να μαζέψουν τα… ασυμμάζευτα. Μάλιστα, τους επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ.

Χαρμόσυνα νέα από τον ΑΒ Βασιλόπουλο – Φέρνει στα ράφια ρούχα κορυφαίας εταιρείας

Στη μίσθωση χώρων εντός καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος προχώρησε η πολωνική PEPCO όπως επιβεβαιώνουν στο Euro2day.gr πηγές με γνώση της συνεργασίας.

Καταστήματα Pepco εντός του δικτύου της ΑΒ Βασιλόπουλος θα λειτουργήσουν σε: Σέρρες, Γρεβενά, Σάπες, Πτολεμαϊδα και Κομοτηνή. Με το συγκεκριμένο μοντέλο η Pepco επεκτείνει τη διείσδυσή της στην εγχώρια αγορά και η ΑΒ Βασιλόπουλος δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο destination για τους πελάτες, αναφέρουν άλλες πηγές.

Η πολωνική εταιρεία εμπορίας ειδών ένδυσης Pepco ίδρυσε θυγατρική στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2022 ενώ την εμπορική της δραστηριότητα στη χώρα την ξεκίνησε το Φθινόπωρο του 2022.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της οποίας είναι η Ελένη Προβίδη, εμφάνισε πέρυσι οριακή (0,76%) αύξηση των πωλήσεων της στα 1,98 δισ. ευρώ, -ο τζίρος στα ίδια καταστήματα υποχώρησε ελαφρά-, και ζημιές 2,08 εκατ. ευρώ από κέρδη 42,97 εκατ. ευρώ το 2021.

Η εμφάνιση ζημιών στην αλυσίδα αποδίδεται από τα στελέχη της στο αυξημένο λειτουργικό κόστος -σ.σ. μόνο το κόστος ενέργειας αυξήθηκε μετά την επιδότηση κατά 24 εκατ. ευρώ μέσα σε μια χρονιά- και στο «κλειδωμένο» περιθώριο κέρδους που κόστισε πέρυσι στην ΑΒ περί τα 9 εκατ. ευρώ και 1 εκατ. ευρώ το «καλάθι του νοικοκυριού» το κόστος του οποίου υπολογίζεται εφέτος στα 6 εκατ. ευρώ.

Δείτε επίσης: «Βόμβα» Σκλαβενίτη στην ελληνική αγορά – Τεράστια κίνηση από την αλυσίδα

Σούπερ Μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος

«Δεν υπερκερδίζουμε» είπε πρόσφατα ο επικεφαλής της Νίκος Λαβίδας «τα περισσότερα από αυτά τα βάζουμε για να στηρίξουμε το πλάνο ανάπτυξης. Η εταιρεία παρά τις δυσκολίες συνεχίζει και επενδύσει. Μόνο πέρυσι επενδύσαμε 65 εκατ. ευρώ και θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις με ένα επενδυτικό πλάνο 180 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία» είπε.

Ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος που ανέλαβε το «τιμόνι» της αλυσίδας από τα τέλη του περασμένου Αυγούστου εμφανίσθηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της τη φετινή χρονιά εκτιμώντας ότι θα επιστρέψει στα κέρδη και ότι ο τζίρος θα κινηθεί στα επίπεδα του 2022. Στον σχεδιασμό της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος τα προϊόντα χαμηλής τιμής να φθάσουν τα 1.600 μέχρι το 2025.