ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Χαράς ευαγγέλια στα Lild – Ανακοίνωση «βάλσαμο» από την αλυσίδα

Σπεύσατε!

Κενές θέσεις σε 21 περιοχές για υπαλλήλους έξι ειδικοτήτων από την Lidl Hellas. Για ακόμη μία φορά, η γνωστή αλυσίδα σκορπά χαρά με την ανακοίνωσή της.

AD: mytest

Δείτε ειδικότητες και περιοχές:

  • Βοηθοί Διευθυντών (Κρανίδι Αργολίδος, Άνω Λιόσια, Μεσαμπελιές Ηρακλείου, Αλικαρνασσό Ηρακλείου)
  • Υπάλληλοι Ταξινόμησης Εμπορευμάτων (Σίνδο Θεσσαλονίκης, Καλύβια)
  • Υπάλληλοι Τοποθέτησης Προϊόντων (Ίλιον, Ραφήνα)
  • Υπάλληλοι Τμήματος Μεταφορών (Καλύβια)
  • Υπάλληλοι Καταστημάτων (Νικήτη Χαλκιδικής, Πύργο Ηλείας, Αμαλιάδα, Κρανίδι Αργολίδος, Περιστέρι, Ζάκυνθος, Αργοστόλι, Ρέθυμνο, Ιεράπετρα, Χανιά)
  • Καθαριστές/Καθαρίστριες (Κρανίδι Αργολίδος, Ασπρόπυργος, Βριλήσσια, Λευκίμμη Κέρκυρας, Χανιά)

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε την περιγραφή των θέσεων και να υποβάλετε το βιογραφικό σας.

Ποια είναι η εταιρεία

H Lidl Ελλάς αντιπροσωπεύει την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή. Από το 1999 που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, αναγνωρίζεται ως δυναμική και αξιόπιστη εταιρεία. Ως μέλος του ομίλου Schwarz με έδρα στο Neckarsulm της Γερμανίας, ανήκει στις κορυφαίες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου τροφίμων στην Ευρώπη.

Δικαίωση για τα Lidl: Η δικαστική περιπέτεια της εταιρείας που κατέληξε σε θρίαμβο

Τα Lidl βρέθηκαν τις τελευταίες μέρες σε μια δικαστική περιπέτεια, η οποία τελικά είχε αίσιο τέλος, με τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ να διαφυλάσσει το όνομα και το σήμα της, τη στιγμή που στην Ελλάδα παραμένει μια ισχυρή δύναμη με μεγάλες διακρίσεις.

Συγκεκριμένα και όπως έγινε γνωστό από βρετανικά ΜΜΕ, η εταιρεία επικράτησε στο Ανώτατο Δικαστήριο της Tesco, αφού η έτερη αλυσίδα, όπως κρίθηκε, είχε αντιγράψει το σήμα της Lidl με το μπλε τετράγωνο και τον κίτρινο κύκλο.

Η Lidl έφερε στα δικαστήρια την υπόθεση, θεωρώντας πως η αντιγραφή αυτή αποτελούσε πλήγμα στην φήμη της ως εταιρείας με πολύ σημαντικό κόστος. Στην αντίπερα όχθη, η Tesco ανακοίνωσε πως είναι απογοητευμένη από την απόφαση, διαφωνώντας πως υπήρχε οτιδήποτε το παράτυπο.

Το χρονικό της υπόθεσης

Η υπόθεση αυτή ξεκίνησε το 2020, όταν η Tesco ξεκίνησε να προωθεί την κάρτα μέλους της για εκπτώσεις στα καταστήματά της σε όποιον πελάτη τη διέθετε, με τη Lidl να θεωρεί πως επρόκειτο για μια κίνηση παραπλάνησης προς το καταναλωτικό κοινό, λόγω φυσικά της παγκόσμιας δημοτικότητας που έχει αλυσίδα.

Η δικαστής Τζοάνα Σμιθ ξεκαθάρισε, ότι η Tesco επιχείρησε να κερδίσει πλεονέκτημα έναντι της προτίμησης των καταλωτών με αθέμιτο τρόπο, προσθέτοντας βέβαια πως δεν υπήρχε πρόθεση να «πληγωθεί» η αξιοπιστία των Lidl. Σε κάθε περίπτωση, η Lidl δεν μπορεί να μην χαίρεται με την απόφαση, με την Tesco να προειδοποιεί για έφεση.

Η καμπάνια της Tesco, πάντως, είχε αποτέλεσμα, καθώς την κάρτα μέλους έχουν στην κατοχή τους παραπάνω από 11.7 εκατομμύρια χρήστες, με οκτώ στα δέκα της προϊόντα να διαθέτουν έκπτωση μέσω αυτής. Η εταιρεία, πάντως, δε θα αφήσει τόσο εύκολα την υπόθεση, ζητώντας σύντομα να αναιρεθεί αυτή η απόφαση και να αποκατασταθεί το σήμα και το όνομά της. Η Lidl, σε κάθε περίπτωση, μπορεί να χαίρεται με την νίκη της για την ώρα.