Απίστευτο: Πλήρωσε αμέτρητα δολάρια για room service σε πολυτελές ξενοδοχείο και σοκαρίστηκε με αυτό που αντίκρυσε

Δεν είναι δυνατόν...
Ένας επισκέπτης σε πολυτελές ξενοδοχείο εξέφρασε την απογοήτευσή του για την ποιότητα του γεύματος που παρέλαβε μέσω της υπηρεσίας δωματίου, το οποίο θεωρούσε εξαιρετικά κατώτερο για την τιμή των 110 δολαρίων που πλήρωσε.
Η έντονη απογοήτευση
Ο χρήστης, ο οποίος συχνά ταξιδεύει, δημοσίευσε στο Reddit τη δυσαρέσκειά του, δείχνοντας φωτογραφία που συνοδεύει την ανάρτηση, στην οποία φαίνονται δύο μπέργκερ με πατάτες σε βιοδιασπώμενα δοχεία, συνοδευόμενα από δύο κουτάκια μπύρας. Το γεύμα, που θυμίζει περισσότερο παραγγελία από street food παρά την πολυτέλεια που θα περίμενε κάποιος σε ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων, συνοδευόταν από μικρές συσκευασίες σως και σαλτσών.
Ο επισκέπτης εξέφρασε την απογοήτευσή του, επισημαίνοντας ότι το κόστος της παραγγελίας περιελάμβανε 22% φιλοδώρημα και 5 δολάρια χρέωση παράδοσης, γεγονός που του φάνηκε παραπλανητικό. Όπως σημείωσε, η εμπειρία αυτή δεν ανταποκρινόταν καθόλου στα πρότυπα ενός πολυτελούς ξενοδοχείου, γεγονός που τον έκανε να αναρωτηθεί αν τα ξενοδοχεία θα πρέπει να αναθεωρήσουν την έννοια της «υπηρεσίας δωματίου».
Άλλοι χρήστες του Reddit συμμετείχαν στη συζήτηση, εκφράζοντας κι εκείνοι τις σκέψεις τους για παρόμοιες εμπειρίες σε άλλα πολυτελή ξενοδοχεία. Ορισμένοι μάλιστα επισήμαναν την αντίφαση ανάμεσα στις περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες που διαφημίζουν τα ξενοδοχεία και τη χρήση πλαστικών συσκευασιών που αντιφάσκουν με αυτές τις πρωτοβουλίες.
Διαβάστε επίσης: Ο χειρότερος εφιάλτης: Τύπος πηγαίνει σε τουαλέτα γνωστού ξενοδοχείου και βρίσκει ποντίκι!
Ο επισκέπτης που έκανε την καταγγελία ανέφερε ότι ο διευθυντής του ξενοδοχείου ανταποκρίθηκε με ενσυναίσθηση, προσφέροντας του έκπτωση 50% στην παραγγελία του, αν και το φαγητό παρέμεινε απογοητευτικό, με τα μπέργκερ να είναι υπερβολικά καλοψημένα και οι πατάτες πολύ μαλακές. Επίσης, έλειπαν κάποια αντικείμενα που είχε ζητήσει.