ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Περίεργο με Σκλαβενίτη: Γιατί δεν κάνει ποτέ διαφήμιση και δεν έχει σελίδα στο ίντερνετ!

Το ήξερες;

Ποιος ο λόγος που ο Σκλαβενίτης δεν έχει κάνει ποτέ διαφήμιση; Πρόσφατα ολοκληρώθηκε το deal του ομίλου Σκλαβενίτη με την εξαγορά της Μαρινόπουλος σε μια προσπάθεια να εξυγιανθεί η μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων σούπερ μάρκετ.

AD: mytest

Δείτε και αυτό: Σκλαβενίτης: Είδηση σοκ για τους 24.000 υπαλλήλους του!

Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο πιο μεγάλος πλέον όμιλος σούπερ μάρκετ στη χώρα δεν έχει καν ανοίξει ιστοσελίδα, ούτε κάνει την παραμικρή διαφήμιση σε τηλεόραση, ραδιόφωνο κ.α.

Πολλοί θεωρούν ότι ορισμένα «μυστικά» κάνουν τη διαφορά. Δεν βλέπουν τους εργαζόμενους ως αναλώσιμους. Δεν έχουν χάσει ποτέ τον οικογενειακό χαρακτήρα τους, ούτε την ελληνικότητά τους.

Δεν κάνουν διαφήμιση στην τηλεόραση ούτε προβάλουν τις προσφορές τους στα έντυπα. Αλλά τις προωθούν μέσα στα καταστήματα και από στόμα σε στόμα.

Δεν μοιράζουν φυλλάδια, ούτε μπήκαν ποτέ στο παιχνίδι των κουπονιών με εφημερίδες. Δεν ξέρουν τι θα πει facebook και twitter. Δεν ανοίγουν τα καταστήματα τους Σκλαβενίτης τις Κυριακές όταν το επιτρέπει ο νόμος. Δεν έχουν βγει από το νομό Αττικής. Αυτό ωστόσο αναμένεται να αλλάξει με το νέο deal με την Μαρινόπουλος.

 

Η λίστα όμως με τα «δεν» μπορεί να συνεχιστεί ως προς το επίπεδο των μετόχων οι οποίοι δεν τους αρέσει η δημοσιότητα και δεν δίνουν συνεντεύξεις ενώ και μία έρευνα στο διαδίκτυο μπορεί να αποδείξει ότι είναι από τους λιγότερο φωτογραφημένους επιχειρηματίες στην Ελλάδα.

Αρκετοί που ξέρουν το μαγαζί, λένε ότι όλα αυτά δεν αποτελούν κάποιο είδος «παραξενιάς», αλλά ότι οι άνθρωποι που ηγούνται της εταιρείας είναι προσηλωμένοι σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: την δουλειά τους.

Μία δουλειά που έχει στηριχθεί στο τρίπτυχο (με την συγκεκριμένη σειρά): ικανοποιημένοι εργαζόμενοι, ικανοποιημένοι πελάτες, ικανοποιημένοι προμηθευτές.

Δεν είναι τυχαίο ότι συχνά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γεράσιμος Σκλαβενίτης, δηλώνει πως «κινητήρια δύναμη αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες των εργαζομένων μας για την ικανοποίηση των πελατών μας και οι άριστες σχέσεις μας με τους προμηθευτές μας».

Εκείνο που δεν είναι ευρύτερα γνωστό είναι ότι οι Σκλαβενίτηδες πέρα από λιανέμποροι είναι και βιομήχανοι.

Πριν από 10 χρόνια επένδυσαν στην βιομηχανία «Γλάρος» που παράγει για λογαριασμό της αλυσίδας, αλλά και για τρίτους, χαρτιά υγείας, κουζίνας και χαρτοπετσέτες και σήμερα, που έχουν κλείσει κραταιές χαρτοβιομηχανίες, αυτή είναι από τις πλέον κερδοφόρες και δυναμικές μιάς και ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει επενδύσεις επέκτασης.

Σκλαβενίτης: Τι «ετοιμάζει» για την Black Friday;

Την τελευταία στιγμή παρόν στο Black Friday δήλωσαν Σκλαβενίτης και AB Βασιλόπουλος, οι οποίες μαζί με τα Lidl αποτελούν την πρώτη τριάδα των σούπερ μάρκετ από πλευράς πωλήσεων.

Σε αντίθεση με την Lidl οι άλλες δύο αλυσίδες είναι πιο επιφυλακτικές στο πρώτο τους βήμα στην καταναλωτική γιορτή.

Συγκεκριμένα η AB Βασιλόπουλος προσφέρει έξτρα πόντους για την κάρτα AB Plus στις 100 πρώτες παραγγελίες που θα γίνουν online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.

Καταγγελία σοκ για αγορά χαλασμένου κιμά από πασίγνωστο σούπερ μάρκετ!

Από την πλευρά της η Σκλαβενίτης, η οποία φημίζεται για την συντηρητική στάση στις καινοτομίες, ανακοίνωσε εκπτώσεις 20% σε είδη σπιτιού και εποχικά είδη για το Black Friday και το Σάββατο.

Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία των ειδών σπιτιού είναι μία νέα δραστηριότητα για την Σκλαβενίτης και έχει αναπτυχθεί κυρίως σε καταστήματα της πρώην Carrefour που εντάχθηκαν στο δίκτυο της μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος.