ΑΡΧΙΚΗ LIFE RETROMANIA

Καροτσάκι σούπερ μάρκετ: Δεν ήταν πάντα αναγκαίο – Πώς κατάφερε ο κατασκευαστής του να το κάνει μόδα;

Το καροτσάκι του σούπερ μάρκετ, η χαρά των παιδιών και η απόλυτη βοήθεια στα ψώνια είναι μια ιδέα του Silvan Goldman, ιδιοκτήτη της αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Humpty Dumpty» από την Οκλαχόμα το 1937.

AD: mytest

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ξεκαρδιστικό επεισόδιο με ξανθιά και μεθυσμένο: Της την “είπε” για την ηλικία της και εκείνη τον…έδειρε!

Tότε ο επιχειρηματίας παρουσίασε στην εφημερίδα την ιδέα του με μια φωτογραφία που έδειχνε μια γυναίκα να αντικαθιστά το καλάθι του μάρκετ με ένα μεγάλο καροτσάκι!

Όμως, αυτό δεν έπεισε τον κόσμο.

Οι άνθρωποι δεν ήταν εξοικειωμένοι με το νέο αυτό βοηθητικό όχημα. Οι άντρες δεν το πλησίαζαν, οι γυναίκες το ταύτιζαν με καροτσάκι για το μωρό, μόνο οι ηλικιωμένοι βολεύτηκαν και άρχισαν να το σέρνουν!

Όλοι το θεωρούσαν παλιομοδίτικο και δείγμα αδυναμίας. Έτσι κανείς δεν το χρησιμοποιούσε. Ο Goldman όμως ήταν έξυπνος άνθρωπος και δεν θα άφηνε την ιδέα του να πάει στα σκουπίδια. 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Θέλετε να μάθετε τι τρώνε τα παιδιά σε όλο τον κόσμο; Δείτε τις φωτογραφίες!

Πλήρωσε μοντέλα για να σπρώχνουν τα καροτσάκια μέσα στα μαγαζιά! Και πέτυχε! Μέσα σε μερικές μέρες το να έχεις καρότσι στο σούπερ μάρκετ είχε γίνει μόδα.

 

Πηγή: E-Radio.gr Θέματα