Super διαγωνισμός: Κερδίστε 2 διπλές προσκλήσεις για την Oσκαρική ταινία “Παράσιτα” στον Κινηματογράφο Λάμπρος Κωνσταντάρας – Ρένα Βλαχοπούλου!

Πάρτε μέρος τώρα!
Το Athensmagazine.gr σε συνεργασία με τον Κινηματογράφο Λάμπρος Κωνσταντάρας – Ρένα Βλαχοπούλου, σας έχει έναν σούπερ διαγωνισμό.
Συγκεκριμένα αυτή την Πέμπτη, στις 20:00 το απόγευμα, προβάλλεται η ταινία που πήρε το Όσκαρ ως καλύτερη της χρονιάς, “Παράσιτα”! Το Athensmagazine.gr σας εξασφαλίζει 2 δωρεάν διπλές προσκλήσεις για τον Κινηματογράφο Λάμπρος Κωνσταντάρας – Ρένα Βλαχοπούλου για να απολαύσετε την ταινία που έχει προκαλέσει πάταγο σ’ όλο τον κόσμο εντελώς δωρεάν!
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι:
Like στην σελίδα του Athensmagazine.gr σε Facebook και Instagram
Tag 3 φίλους/φίλες κάτω από το post στο Facebook μας για να δηλώσουν κι εκείνοι συμμετοχή
Οι νικητές θα ανακοινωθούν το μεσημέρι της Πέμπτης στις 13:30!
Για να δείτε τις ταινίες της εβδομάδας μπείτε εδώ
Καλή επιτυχία!
Δύο λόγια για την ταινία “Παράσιτα”
Gisaengchung / Parasite
Σινεφίλ 2019 | Έγχρ. | Διάρκεια: 132′
Νοτιοκορεάτικη ταινία, σκηνοθεσία Μπονγκ Τζουν – χο με τους: Σονγκ Κανγκ – Χο, Γιανγκ Χίε – τζιν, Τζο Γέο – τζεόνγκ, Παρκ Σο – νταμ.
Κέρδισε το βραβείο όσκαρ καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, σεναρίου και καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.
Περίληψη:
Ο μεγαλύτερος γιος μιας οικογένειας ανέργων γνωρίζεται με τους ευκατάστατους Παρκ και εισβάλλει στη ζωή τους με έναν απρόοπτο για όλους τρόπο.
Ο φετινός Χρυσός Φοίνικας των Κανών ξεκινάει από εκεί που τέλειωσε ο προηγούμενος («Κλέφτες Καταστημάτων»). Είμαστε ακόμη στην Άπω Ανατολή, συγκεκριμένα στη Σεούλ, και πάντα στη σκιά του ασιατικού οικονομικού θαύματος. Η τετραμελής οικογένεια Κιμ ζει σε ένα μικρό υπόγειο που πλημμυρίζει με την πρώτη ευκαιρία κι επιβιώνει με εφήμερες μικροδουλειές, σχεδιάζοντας φτηνο-κομπίνες κι ελπίζοντας, γενικά κι αόριστα, σε ένα καλύτερο αύριο.
Αυτό μοιάζει να γλυκοχαράζει όταν ο μικρός γιος Κι-γου προσλαμβάνεται ως καθηγητής αγγλικών της μικρής κόρης του κ. Παρκ. Πρόκειται για έναν εύπορο πατριάρχη μιας –επίσης τετραμελούς– οικογένειας, η οποία γρήγορα θα χρειαστεί κι έναν «art therapy» καθηγητή για τον γιο της. Εξπέρ στις πλαστογραφίες, η αδερφή του Κι-γου θα παρουσιαστεί στο μοντέρνο κι ευρύχωρο σπίτι των Παρκ ως γνωστή του από το κολέγιο, θα πιάσει δουλειά και θα οργανώσει με τους υπόλοιπους Κιμ την πλήρη «εισβολή» της φτωχής τετράδας στη ζωή της πλούσιας.
Ποια είναι τα παράσιτα της υπόθεσης; Με έναν μεθοδικό, φαινομενικά χαλαρό κι ευχάριστο μα στην πραγματικότητα ύπουλο αφηγηματικό τρόπο, ο δοκιμασμένος σε κάθε κινηματογραφικό είδος Μπονγκ Τζουν-χο («Memories of Murder», «Ο Επισκέπτης», «Mother», «Snowpiercer») εναλλάσσει δεξιοτεχνικά την απόσταση που κρατά ο φακός από την κάθε οικογένεια. Τη μία στιγμή οι Κιμ παρουσιάζονται ως άξεστοι οπορτουνιστές και την άλλη γίνονται συμπαθείς ως απόκληροι ενός κόσμου πλαστών ευκαιριών.
Οι ατσαλάκωτοι Παρκ μοιάζουν ψυχροί και άσπλαχνοι μέσα στην αποστειρωμένη ευδαιμονία τους, δεν μπορείς όμως να μη σταθείς στο πλευρό τους όταν εξαπατώνται από τους ανθρώπους στους οποίους έχουν δείξει εμπιστοσύνη. Αλλά και πάλι, οι αμφίσημες διαθέσεις θα αλλάξουν άρδην όταν η παράδοξη συμβίωση βγάλει στην επιφάνεια (κυριολεκτικά!) μερικά καλά κρυμμένα μυστικά, ανατρέποντας τα δεδομένα ενός προβλέψιμου κοινωνικού δράματος.
Από τη γλώσσα και τη συμπεριφορά των ηρώων μέχρι την εμπνευσμένη σκηνογραφία (το άθλιο υπόγειο απέναντι στην πολυτελή μεζονέτα), η ταινία τονίζει, ακόμη και πλανοθετικά, το διαφορετικό modus vivendi των δύο οικογενειών, υπογραμμίζοντας έντονα την αδυναμία συνύπαρξής τους. Η κοινωνική κριτική του Μπονγκ Τζουν-χο, όμως, δεν είναι μετωπική κι ετοιμοφόρετη. Αντίθετα, φωτίζει από κάθε πιθανή οπτική μια πραγματικότητα χτισμένη πάνω στις ταξικές αντιθέσεις κι εξερευνά με αξιοθαύμαστη κινηματογραφική πρωτοτυπία τις αντιδράσεις που αυτή γεννά: απελπισμένες, βίαιες, λυτρωτικές όσο και αυτοκαταστροφικές.
Ευθυγραμμισμένη στην ίδια απρόβλεπτη λογική είναι και η σκηνοθετική ματιά του πάνω σε όσα –σχεδόν σουρεαλιστικά όταν φτάσουμε στο φινάλε– συμβαίνουν. Έτσι εκστατικοί απολαμβάνουμε το συναρπαστικό σλάλομ της ανάμεσα σε στιλ, διαθέσεις και είδη: κλειστοφοβικό θρίλερ, ψυχαναλυτική αλληγορία (ευφυέστατη η χρήση της επιφάνειας και του υπογείου), πικρή κωμωδία, πολιτική σάτιρα και γκροτέσκα φάρσα. Αναμφίβολα η τολμηρότερη κινηματογραφική πρόταση της χρονιάς.
Ν. Κορέα. 2019. Διάρκεια: 132΄.