ΑΡΧΙΚΗ LIFE

Νέος κανόνας για όλα τα αυτοκίνητα αυξάνει το άγχος στους οδηγούς – Τα 5 SOS που πρέπει να ξέρετε

Ξεχάστε όσα ξέρατε

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα, ακόμα και τα 4×4, δεν έχουν πλέον ρεζέρβα ή έστω τροχό ανάγκης, οπότε πολλοί οδηγοί δεν έχουν αντιληφθεί αυτήν την «έλλειψη», μέχρι να κλατάρει ένα ελαστικό.

AD: mytest

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι, ακόμα κι αν δεν περιλαμβάνουν τροχό, θα έχετε σίγουρα ένα κιτ επισκευής ελαστικού, το οποίο είναι χρήσιμο για να αντιμετωπίσετε μια μικρή τρύπα, αλλά είναι άχρηστο σε κάτι μεγαλύτερο.

Ακόμα, ορισμένοι κατασκευαστές τοποθετούν ελαστικά run on flat στα μοντέλα τους, ή ακόμα καλύτερα (αφού δεν θα έχετε ρεζέρβα) ελαστικά με σιλικονούχα εσωτερική στρώση που «μονώνει» τον θάλαμο αέρα και δεν επιτρέπει την απώλεια πίεσης.

5 λόγοι που οι εταιρείες αφαιρούν τη ρεζέρβα

Φυσικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν διακινδυνεύουν να δυσαρεστήσουν του πελάτες τους χωρίς να υπάρχει ένας καλό λόγος, αλλά και πάλι δεν είναι λίγοι πελάτες που θα δυσανασχετήσουν από την συγκεκριμένη έλλειψη, μιας και τους δημιουργείται ένα αίσθημα ανασφάλειας. Γιατί, όμως, οι εταιρείες επιλέγουν να μην τοποθετήσουν ρεζέρβα στα νέα τους μοντέλα;

Υπάρχουν 5 βασικοί λόγοι που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προχωράνε σε αυτή την κίνηση:

  • Τοποθετούν ελαστικά Run Flat ή κιτ επισκευής
  • Εξοικονομεί χρήματα στην εταιρεία
  • Το συνολικό βάρος του αυτοκίνητου είναι ελαφρώς μειωμένο
  • Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να επιτύχουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2
  • Αύξηση χώρου αποσκευών

Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι υπάρχει ένας ακόμα παράγοντας που έχει «αφαιρέσει» από το πάτωμα του χώρου αποσκευών τη ρεζέρβα. Και αυτός δεν είναι άλλος από τα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης των υβριδικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών (Plug-in Hybrid) μοντέλων.

Οι μπαταρίες των μοντέλων της συγκεκριμένης κατηγορίας θέλουν χώρο και τον βρίσκουν κάτω από το πίσω κάθισμα και τον χώρο αποσκευών, με αποτέλεσμα η ρεζέρβα και τα εργαλεία αλλαγής τροχού να παίρνουν τον δρόμο για τα… αποδυτήρια.