ΑΡΧΙΚΗ LIFE

Εσύ το γνώριζες; – Σε τι χρησιμεύει η δερμάτινη ετικέτα στο πίσω μέρος του τζιν;

Κι όμως υπάρχει λόγος!

Τα τζιν παντελόνια είναι ένα all time classic κομμάτι της γκαρνταρόμπας που το λατρεύουμε.

AD: mytest

Από το πρωί έως το βράδυ, από τη δουλειά έως τη διασκέδαση, τα φοράμε καθώς είναι στιλάτα αλλά και άνετα.

Βέβαια, το τζιν δεν ξεκίνησε σαν ρούχο για όλους και έχει μεγάλη ιστορία. Σιγά-σιγά μαθαίνουμε τι σημαίνουν όλα αυτά που έχει πάνω το κλασσικό μας μπλου τζιν.

Πριν λίγο καιρό ανακαλύψαμε ότι η μικρή τσεπούλα στη δεξιά πλευρά ήταν για τα ρολόγια των κυρίων της εποχής. Τώρα, ήρθε η ώρα να μάθουμε το μυστικό για ένα άλλο στοιχείο των τζιν παντελονιών. 

Το δερμάτινο μπάλωμα, ή αλλιώς η ετικέτα στο πίσω μέρος του τζιν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Survivor 2: Τι είδαμε χτες; Το ατύχημα της Δαλάκα, η λιποθυμία πάικτριας των Μαχητών, τα καρφιά του Αγόρου και η γκρίνια του Χάρου! (video)

Κι όμως, αυτό το κομμάτι δέρματος που έχουν τα περισσότερα τζιν στο πάνω μέρος της πίσω πλευράς τους εξυπηρετεί ένα συγκεκριμένο σκοπό.

Κάποτε αυτά τα μπαλώματα ήταν φτιαγμένα από πραγματικό δέρμα και είχαν ένα ανάγλυφο logo του κατασκευαστή του τζιν. Πλέον, τα περισσότερα brands χρησιμοποιούν μπαλώματα από ψεύτικο δέρμα ή χαρτί. 

Το πιο περίεργο είναι ότι έχουν και όνομα! Ονομάζονται Jacrons.

Ο σκοπός ύπαρξής του είναι κυρίως η αναγνώριση της μάρκας. Καθώς τα περισσότερα τζιν μοιάζουν μεταξύ τους, οι εταιρίες τα χρησιμοποιούν για να βοηθήσουν τους πιθανούς αγοραστές να ταυτοποιήσουν τη μάρκα.

Η Levi’s ήταν η πρώτη εταιρία που το έκανε αυτό, προσθέτοντας το δερμάτινο μπάλωμα στη μέση του κλασσικού denim της το 1873. Ένας ειδικός στην ιστορία της Levi’s δήλωσε ότι σκοπός του μπαλώματος ήταν να κρατήσει τους καταναλωτές μακριά από ψεύτικα τζιν και απομιμήσεις.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μ’ αυτή την απόφαση το 90% των χρηστών του Facebook θα μπει φυλακή!

«Από το πίσω δερμάτινο μπάλωμα, οι πελάτες μπορούσαν να καταλάβουν αν τα τζιν ήταν αυθεντικά Levi’s. Ακόμη και όσοι δεν ήξεραν να διαβάζουν ή δεν ήξεραν αγγλικά, μπορούσαν να αναγνωρίσουν τα προϊόντα της Levi’s από το διάσημο σήμα κατατεθέν με την απεικόνιση των δύο αλόγων».

Σήμερα, ωστόσο, το μπάλωμα στο τζιν αποτελεί πιο πολύ ένα διακοσμητικό αξεσουάρ παρά πρακτική χρήση, καθώς υπάρχουν πλέον άπειρες μάρκες για να διαλέξουμε.

Πηγή: bovary.gr