Η συγκινητική ιστορία μιας 10χρονης μαθήτριας που γεννήθηκε χωρίς χέρια αλλά διέπρεψε στην καλλιγραφία!

Αποτελεί αναμφίβολο σύμβολο της θέλησης!
Η 10χρονη Sara Hinesley, μαθήτρια του Δημοτικού Σχολείου του Maryland, ενώ γεννήθηκε χωρίς χέρια, κέρδισε το πρώτο βραβείο του Nicholas Maxim Award στον εθνικό διαγωνισμό καλλιγραφίας. «Για όλα εκείνα που τα χέρια μου δεν μου επιτρέπουν να κάνω, αναζητώ τρόπους για το πώς θα μπορούσα να τα κάνω. Μου αρέσει να παίζω με τα άλλα παιδιά, να βλέπω τηλεόραση, να ζω όπως όλοι», λέει η μικρή μαχήτρια.
Παρά το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει, ζει τη ζωή της και απολαμβάνει τις χαρές της καθημερινότητας, όπως τα άλλα παιδιά της ηλικίας της. Αν και είναι μόλις 10 ετών, η μικρή Sara έχει να αφηγηθεί μία αρκετά ασυνήθιστη ιστορία ζωής, που χαρακτηρίζεται κυρίως από εμπόδια. Αυτή και η αδερφή της, η Veronica, είναι υιοθετημένες. Βρέθηκε από την Κίνα στις ΗΠΑ και μιλούσε μόνο μανδαρινικά, όμως μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να προσαρμοστεί.
Έμαθε τη γλώσσα, τον τρόπο ζωής, πώς να αυτοεξυπηρετείται σε ένα νέο περιβάλλον. Όλα από την αρχή. Ένα ακόμη συγκλονιστικό στοιχείο της ζωής της, είναι ότι η υιοθετημένη αδερφή της κατασκεύασε ένα τεχνητό χέρι σε ένα επιστημονικό πρότζεκτ του σχολείου της, ώστε η Sara να έχει τη δυνατότητα να παίζει περισσότερο μαζί της, αλλά και να συμμετέχει σε διάφορες δραστηριότητες που δεν μπορούσε, λόγω του προβλήματός της. «Κάθε φορά που αποτυγχάνω σε κάτι, προσπαθώ ξανά. Η Veronica με βοηθάει πολύ σ’ αυτό και μου αρέσουν και οι προκλήσεις, οπότε κάπως έτσι τα καταφέρνω. Προσπαθώ πάντα για το καλύτερο, συγκεντρώνομαι σ’ αυτό που θέλω να κάνω και αυτό είναι που συμβαίνει μετά», εξηγεί η Sara, θέλοντας να στείλει με αυτόν τον τρόπο ένα μήνυμα σε όποιον αντιμετωπίζει κάποια μικρή ή μεγαλύτερη δυσκολία.
<iframe src=”https://abcnews.go.com/video/embed?id=62637657″ width=”640″ height=”360″ scrolling=”no” style=”border:none;” allowfullscreen></iframe>
H έκθεση μαθήτριας που λύγισε τον δάσκαλό της: «Το σπίτι μου!»
Η οδηγία ήταν να περιγράψουν το σπίτι τους. Μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν έως 250 λέξεις!
Μία υπέροχη έκθεση που προκάλεσε αίσθηση έγραψε μια μαθήτρια και ο δάσκαλός της Τάσος Παπαναστασίου, μοιράστηκε το γραπτό της με τους φίλους στο Facebook. Το θέμα της έκθεσης ήταν «το σπίτι μου» (Η οδηγία ήταν να περιγράψουν το σπίτι τους. Η κοπέλα περιέγραψε με τα πιο όμορφα λόγια το σπίτι της και ο δάσκαλος τη συνεχάρη, γράφοντας στο τέλος «Μπράβο. είσαι ένα σπουδαίο κορίτσι».
Μετά από την διάδωση που είχει η έκθεση μέσω των κοινωνικών δικτύων ο δάσκαλος έγραψε
Είδες τι έγινε με το κείμενό σου στο διαδίκτυο; Είδα, κύριε. Πρέπει να είσαι περήφανη. Είμαι. (λαμπερό χαμόγελο)
Υ.Γ. Το κείμενο γράφτηκε από το παιδί. Πολλά τέτοια κείμενα γράφονται από τα παιδιά μας, σε πάρα πολλά σχολεία της πατρίδας μας, όταν τα εμπιστευόμαστε και όταν τους δίνουμε τη δυνατότητα να εκφράσουν τον εαυτό τους και να γράψουν χωρίς τον φόβο της κόκκινης μολυβιάς. Τα κειμενικά είδη, η παραγωγή γραπτού λόγου στο δημοτικό σχολείο, διδάσκονται ως τρόπος έκφρασης και δημιουργίας και όχι ως τρόπος εξέτασης και αξιολόγησης. Σας ευχαριστώ για τις κοινοποιήσεις και τα μοιράσματα και για τον σεβασμό στην προσωπικότητα του παιδιού.