Το πρώτο εικονικό σούπερ μάρκετ είναι εδώ! Ποια ελληνική αλυσίδα σουπερ μαρκετ πρωτοπορεί;

Απίστευτο!
Το τελευταίο καιρό παρατηρούμε όλο και περισσότερες αλλαγές στα σούπερ μάρκετ, τα οποία εκσυχρονίζονται! Τα καταστήματα My market, πρωτοπορούν και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των καταναλωτών! Το πρώτο εικονικό σούπερ μάρκετ είναι γεγονός!
Δείτε επίσης: Σκλαβενίτης: Τι «ετοιμάζει» για την Black Friday;
Το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσφέρει εναλλακτικές λύσεις, αφού πολλοί είναι εκείνοι που λόγο αυξημένων υποχρεώσεων δεν βρίσκουν τον χρόνο να επισκεφθούν ένα κατάστημα! Από την 1η μέχρι και τις 10 Νοεμβρίου, στο σταθμό του μετρό στο Σύνταγμα θα βρείτε ένα e-spot όπου μέσω διαδραστικών οθονών, το e-shop My market, θα λειτουργεί κανονικά και θα κάνει γνωστό στο κοινό του την νέα πλατφόρμα.
Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης Οmnichannel στρατηγικής της αλυσίδας, που στοχεύει στη διαμόρφωση μιας ενοποιημένης απρόσκοπτης εμπειρίας, ώστε όλοι οι πελάτες μας να λαμβάνουν τα ίδια μηνύματα τόσο από τα φυσικά καταστήματα όσο και από όλα τα ψηφιακά κανάλια. Παράλληλα, το e-spot του Συντάγματος θα δώσει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να ψωνίσουν εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και – το σημαντικότερο- on the go.
Οι καταναλωτές θα ξεκινούν την περιήγησή τους στο e-shop μέσα από τις οθόνες του εικονικού καταστήματος (e-stop) και θα την ολοκληρώνουν με λίγα μόνο κλικ από το κινητό τους τηλέφωνο. «Ήρωας» της δράσης των My market στο e-stop του Συντάγματος θα είναι το γνωστό κόκκινο καλάθι, το οποίο αποτελεί και «σήμα κατατεθέν» για τα super market στο μυαλό του Έλληνα καταναλωτή.
Το E-shop του My market
Τo ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας My market ξεκίνησε τη λειτουργία του την 1η Νοεμβρίου του 2018 με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των διαδικτυακών πελατών της αλυσίδας. Το e-shop των My market μπορεί να πραγματοποιήσει αποστολές τυποποιημένων προϊόντων σε όλη την ελληνική περιφέρεια και αποστολές φρέσκων σε 7 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Τρίκαλα και Βόλο. Πιο συγκεκριμένα, στις επτά μεγάλες πόλεις μπορούν να πραγματοποιηθούν αποστολές φρέσκων και προϊόντων κοπής σύμφωνα με τις επιθυμίες και τις ιδιαίτερες προτιμήσεις των πελατών μας με την εγγύηση ότι θα τα παραλάβουν όπως ακριβώς επιθυμούν σαν να τα έχουν τοποθετήσει οι ίδιοι σε πραγματικό καλάθι.
Μάλιστα μετά από σύγκριση του δεύτερου με το πρώτου εξάμηνο λειτουργίας του e-shop, προκύπτε ξακάθαρα η ανάπτυξή του. Παρατηρήθηκε αύξηση χρηστών με ποσοστό 24,19% αλλά και αύξηση στις συναλλαγές με ποσοστό που φτάνει το 36,39%.
Σούπερ μάρκετ: Έρχονται τα αυτόματα ταμεία!
Αυτόματα ταμεία έρχονται και στα ελληνικά σούπερ μάρκετ. Μπορεί να ακούγεται επιστημονική φαντασία, ωστόσο είναι ένα ενδεχόμενο πολύ πιο κοντινό. Καταστήματα χωρίς ταμεία έχει λανσάρει ήδη στις ΗΠΑ η Amazon, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των καταναλωτών, ενώ τη σκυτάλη ετοιμάζεται να παραλάβει η Tescο!
Δείτε επίσης: Είδηση βόμβα για τα Lidl!
Η κορυφαία αλυσίδα είναι έτοιμη να αρχίσει δοκιμαστικά σε πρώτη φάση στη Βρετανία σε συνεργασία με την Trigo Vision, μια startup από το Ισραήλ. Η ψηφιακή τεχνολογία, μάλιστα, εκτιμάται πως θα μπει ψηλά στην ατζέντα των περισσότερων αλυσίδων, στο πλαίσιο καλύτερης προσέγγισης της νέας γενιάς καταναλωτών.
Τα υφιστάμενα καταστήματα, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΙΕΛΚΑ, Κωνσταντίνο Μαχαίρα, «δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για το 50% των ατόμων της νέας γενιάς», και άρα οι λιανέμποροι θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.
Τονίζει, μάλιστα, πως οι επιχειρήσεις που θα επενδύσουν στο ψηφιακό μετασχηματισμό θα έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων, λέγοντας πως τα big data θα οδηγήσουν τον κλάδο στην παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές. Καταλυτικές αλλαγές, επισημαίνει, θα υπάρξουν και στο μέγεθος των προϊόντων, το οποίο όπως είπε θα μειωθεί για να προσαρμοστεί στις ανάγκες των millennial που θέλουν μεγάλη επαναληπτικότητα.
Την αρχή ετοιμάζεται να κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία αύριο αναμένεται να παρουσιάσει το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος. Ένα κατάστημα που θα ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.
Ειδικότερα, οι τεχνολογικές καινοτομίες που εισάγονται στο δίκτυο της εταιρείας είναι οι εξής:
Κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές.
Ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
Μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.
Αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα.
Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.