ΑΡΧΙΚΗ UNCATEGORIZED

Σε μια κοινωνία που καταρρέει πολιτιστικά, – δυστυχώς- έχει θέση ακόμα και ο Tus!

Μια μάζα ήχων «ρυπαίνει» τα ραδιόφωνά μας, μια δήθεν χλεύη για το κατεστημένο δημιουργεί θλίψη στους νοήμονες και κάπως έτσι ο Χρήστος Τούσης, ή αλλιώς Tus έχει για κάποιο περίεργο λόγο θέση στη λυπηρή εικόνα της ελληνικής showbiz (;;;;;;) του 2012…

AD: mytest

Kείμενο Μάνος Κιαπόκας (mkiapokas@dousiscom.gr)

Θα έχετε ακούσει βεβαίως το περιβόητο «Μη ρωτάς πως περνάω – δεν είμαι καλά» που κατέκτησε τα ραδιόφωνα, τα mainstream Parties και τα decks. Ο Tus  πρόσφατα εμφανίστηκε και στο ΟΑΚΑ για τα 20 χρόνια του Φοίβου. Και το περίεργο ;  Χειροκροτήθηκε… Τι είναι αυτό που έχει αλλοιώσει τόσο το αυτί μας, τόσο τα ήθη μας που επιτρέπουμε να μας «πασάρουν» δημιουργήματα marketing και εμείς σαν άβουλα όντα να τους κάνουμε φίρμες;

Τέλειωσαν οι καλλιτέχνες και οι δημιουργικοί συνθέτες που θα μας χαρίσουν ένα όμορφο τραγούδι και χρειάζεται να ακούμε ηχορρύπανση με μηδαμινά νοήματα που προσβάλλει την αισθητική μας;

Γιατι αντι να καταβαραθρώσουμε έναν άνθρωπο (προς θεού δεν μπορώ να τον πω καλλιτέχνη)  που κάνει «καριέρα» με σκουπίδια όπως «Γιατρέ δεν κλάνω πιά» και «Μύγα μίσο», του έχουμε δώσει έστω και ελάχιστη δυνατότητα να εκφράζει με ελληνικές λέξεις (έστω κάποιες από αυτές) αυτά τα παιδαριώδη νοήματα; Nα βρίζει και να περιφέρει την αστεία φυσιογνωμία του σε έντυπα, κανάλια, μαγαζιά και να κάνει τα παιδάκια να θέλουν να του μοιάσουν; Τελικά πόσο σκατά τα κάναμε σ αυτή τη χώρα;

Ξυπνήστε, μην ξεχνάτε πόσο όμορφη είναι η μουσική, πόσα μπορεί να εκφράσει κανείς με ένα τραγούδι και πετάξτε στην άκρη τα σκουπίδια που μας πηγαίνουν ένα βήμα πίσω…

Παραθέτω στίχους από το μεγαλύτερο σουξέ του καλλιτέχνη…. (τα συμπεράσματα δικά σας)

Τώρα ρωτάς πως περνάω,τώρα που πάω από το καλό στο καλύτερο

Τώρα ρωτάς πως περνάω,τώρα θα πάρεις από τα τρία το μακρύτερο…

Η σχέση μας κράτησε λιγότερο από ένα μήνα τσάμπα έψαχνα ένα τρόπο τότε με την Πέγκυ Ζήνα

εγώ είχα εσένα στην καρδιά μου κι εσύ μια ντουζίναμου κόλλησε ρετσινιά σαν ρετσίνι κι έπινα ρετσίνα

Μου ‘χεις γίνει κολλιτσίνα τώρα, στην Αθήνα τώρασου γράφω κομμάτια και σε ξέρει όλη η χώρα

Είσαι γνωστή παντού, γκόμενα του πάτουμια εσύ και μια η Αλεξανδράτου!