Τροχαίο στη Βούλα: Αυτή ήταν η μοιραία Ferrari του Τζώρτζη Μονογυιού (Video)

Ένας «πύραυλος» της ασφάλτου!
Σημαντικό μέρος της ειδησεογραφίας σχετικά με το τροχαίο δυστύχημα που κόστισε τη ζωή του Τζώρτζη Μονογυιού κατέλαβε το αυτοκίνητο που οδηγούσε. Ο Μονογυιός βρισκόταν πίσω από το τιμόνι μιας κόκκινης Ferrari και η τραγικότερη λεπτομέρεια είναι ότι το αυτοκίνητο μόλις το είχε αγοράσει και ήταν η πρώτη φορά που το οδηγούσε.
Ποιο μοντέλο της Ferrari όμως ήταν αυτό; Όπως προκύπτει από τις λεπτομέρειες των (λίγων) τμημάτων του αυτοκινήτου που σώθηκαν από τις φλόγες, πρόκειται για ένα από τα πιο γρήγορα μοντέλα του ιταλικού εργοστασίου, τη Ferrari 488 Pista.
Η 488 Pista παρουσιάστηκε το 2018, ως ειδική έκδοση της 488, και αμέσως έκανε αίσθηση με τις προδιαγραφές της. Βασικό στοιχείο είναι ο κινητήρας της, Πρόκειται για έναν V8 χωρητικότητας 3.900 κ. εκ., που με τη βοήθεια δύο τούρμπο αποδίδει 720 ίππους και 770 Nm ροπής.
Τα νούμερα αυτά δίνουν εκρηκτικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο, Από στάση φτάνει στα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα ενώ χρειάζεται μόλις 7,6 δευτερόλεπτα για να φτάσει στα 200 χλμ/ώρα. Η μέγιστη ταχύτητα κόβει την ανάσα καθώς το ιταλικό supercar μπορεί να ξεπεράσει τα 360 χλμ/ώρα.
Η Ferrari 488 έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2020. Όσο για την τιμή της, ως καινούρια η έκδοση Pista ξεπερνούσε τα 300.000 ευρώ ενώ ως μεταχειρισμένη δεν έχει χάσει πολλή από την αρχική της αξία.
Τροχαίο στη Βούλα: Γιατί έπιασε τόσο εύκολα φωτιά η Ferrari του Τζώρτζη Μονογυιού; Νέα στοιχεία για το δυστύχημα
Νέα σοκαριστικά στοιχεία έρχονται στο «φως» για το τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε χθες στη Βούλα, στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός. Την ίδια ώρα, τη δική της μάχη δίνει στο νοσοκομείο η σύζυγος του θύματος, Αθηνά Κοντοπάνου.
Ένα από τα ζητήματα που αρχίζουν να απασχολούν τους ειδικούς, είναι γιατί έπιασε τόσο εύκολα φωτιά το πολυτελές αυτοκίνητο του 45χρονου. Ο ειδικός πραγματογνώμονας της τροχαίας Παναγιώτης Μαδιάς αναφέρθηκε στις συνθήκες του τροχαίου δυστυχήματος και μίλησε για για το συγκεκριμένο ζήτημα, προσπαθώντας να φωτίσει άγνωστες πτυχές.
Όπως ανέφερε «στο ρείθρο της νησίδας έχουμε δύο σημεία: και τον εμπρόσθιο δεξιό διευθυντήριο τροχό του αυτοκινήτου, και τον αριστερό τροχό, που σκαρφάλωσε πάνω στο ρείθρο.
Εν συνεχεία το όχημα εκτρεπόμενο αριστερόστροφα, προσέκρουσε πιθανότατα (σ.σ δεν έχει δει ακόμα το αυτοκίνητο) με το οπίσθιο δεξιό του τροχό πάνω στον κορμό του δέντρου, και εν συνεχεία το όχημα στράφηκε διαγώνια προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου… Αλλά αυτό που μού κάνει εντύπωση και το ερώτημα από το βίντεο που είδα. Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία που πήρε φωτιά» ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Όπως εξήγησε ο κ. Μαδιάς, η πρώτη, ίσως και μοναδική επαφή του αυτοκινήτου, ήταν με τον κορμό του δέντρου με τον οπίσθιο δεξιό τροχό, και έγινε και η αποκόλληση του τροχού στο σημείο αυτό.
«Δεν έπρεπε να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία»
«Επειδή αυτό το αυτοκίνητο έχει τον κινητήρα πίσω, και πάλι, και με τμήμα του κινητήρα, και με τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα που προσέκρουσε σε σταθερό, πακτωμένο άκαμπτο εμπόδιο, δεν έπρεπε, η πρώτη μου εκτίμηση, να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία» υπογράμμισε.
Τι λέει ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης
Από την πλευρά του, ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης εκπαιδευτής οδικής συμπεριφοράς ανέφερε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρειάζεται ιδιαίτερες ικανότητες.
Ωστόσο ξεκαθάρισε λέγοντας ότι τις τελευταίες ημέρες, έχουν χαθεί πολλές ζωές στο δρόμο και σε άλλα τροχαία.
«Το μόνο σίγουρο είναι ότι πήγαινε γρήγορα, δεν γίνεται να χαθεί ο έλεγχος εάν πήγαινε με τα όρια ταχύτητας που υπάρχουν» τόνισε χαρακτηριστικά ενώ για το θέμα της φωτιάς, είπε ότι δεν είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται τόσο εύκολα.
«Δεν φταίει ο δρόμος και το αυτοκίνητο. Υπάρχουν κάποια όρια που πρέπει να τηρούνται» ανέφερε.