ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Τραγωδία στα Τέμπη: «Ήταν το πρώτο του πόστο…» – Τι λένε συνάδελφοι του σταθμάρχη

Συνελήφθη νωρίτερα ο σταθμάρχης Λάρισας

Πρώην εργαζόμενος του ΟΣΕ, ο οποίος έφυγε το 2010 με τον νόμο Ρέππα και επανήλθε πρόσφατα, φαίνεται να είναι ο σταθμάρχης που είχε βάρδια χθες το βράδυ στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας. Υπενθυμίζεται, ότι νωρίτερα παραιτήθηκε ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

AD: mytest

Σύμφωνα με τον Νίκο Κιουτσούκη, εργαζόμενος Hellenic Train και γενικό γραμματέα ΓΣΕΕ, «είναι εκπαιδευμένος σταθμάρχης όπως όλο το υπόλοιπο προσωπικό που προσλαμβάνεται. Εκπαιδεύονται ανά 6μηνο».

Ωστόσο, όπως σημείωσε ο κ. Κιουτσούκης, «είναι το πρώτο πόστο που ανέλαβε».

Όπως είπε ο συνδικαλιστής, ο Οργανισμός χρειάζεται προσωπικό, καθώς είναι υποστελεχομένος.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης με τον Νίκο Ευαγγελάτο, υπήρξε ένταση στον αέρα μεταξύ των δύο.

Σύμφωνα με τον κ. Κιουτσούκη «από το 2000 δεν έχει τοποθετηθεί 23 χρόνια μετά, το σύστημα σηματοδότησης για τα τρένα. Είναι πολλές οι καταγγελίες μας».




Τέμπη: «Ο σταθμάρχης παραδέχτηκε το λάθος του μπροστά μας»

Ο συνάδελφος του 60χρονου σταθμάρχη που βρισκόταν μαζί του το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη μίλησε ζωντανά στο T-live το μεσημέρι της Τετάρτης 1/3.

«Δεν βλέπαμε τηλεόραση. Ήμουν μαζί του όμως όλο το βράδυ. Δεν κατάλαβε τι λάθος έκανε στην αρχή. Όταν έμαθε για το δυστύχημα ήμασταν εκείνη την ώρα μαζί. Τα έχασε, δεν μίλησε καθόλου. Τον ρώτησα τι έκανε, μου είπε ότι το τρένο το έβαλε κανονικά στη γραμμή. Μετά κατάλαβε το λάθος του. Έκανε καθαρά λάθος. Είναι ανθρώπινο λάθος. Δεν πατάς κανένα κουμπί, γυρίζεις τα κλειδιά στην ευθεία ή στη διαγώνιο. Τα συστήματα μία χαρά λειτούργησαν.

Το λάθος είναι καθαρά δικό του και το παραδέχτηκε και χθες εκεί. Το παραδέχτηκε μπροστά μου. Είναι καθαρά ανθρώπινο λάθος. Ποιο σύστημα φταίει;» είπε αρχικά ο συνάδελφος του σταθμάρχη.

Στη συνέχεια, επιβεβαίωσε ότι ο σταθμάρχης εργαζόταν στον ΟΣΕ για χρόνια, έφυγε για να εργαστεί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στη συνέχεια επέστρεψε για να γίνει σταθμάρχης, ενώ υπογράμμισε πως ο σταθμάρχης εκπαιδεύτηκε για τρεις μήνες στη θεωρία και τρεις μήνες πρακτική.

Ο συνάδελφος του σταθμάρχη περιέγραψε μία μία τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει ο 60χρονος συνάδελφός του πριν από τη μοιραία σύγκρουση.