Τραγωδία στα Τέμπη: «Ήταν κόλαση επί γης» – 20χρονος τραυματίας περιγράφει τις εφιαλτικές στιγμές

Ανατριχιάζουν οι περιγραφές για το φονικό ατύχημα
Ένας 20χρονος τραυματίας από το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών περιέγραψε τα όσα βίωσε, συγκλονίζοντας. «Ήταν κόλαση», τονίζει για την τραγωδία που στοίχισε τη ζωή σε περισσότερους από 50 ανθρώπους.
Ο Δημήτρης Κωσταρέλος, συγκεκριμένα, ήταν ανάμεσα στα 14 άτομα που νοσηλεύονταν από το πρωί της Τετάρτης στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, χωρίς ευτυχώς να φέρει σοβαρά τραύματα.
Παίρνοντας εξιτήριο περίπου στις 3:00 το μεσημέρι, μίλησε για τις σοκαριστικές στιγμές που έζησε στη διάρκεια του μοιραίου σιδηροδρομικού δυστυχήματος.
«Ήταν κόλαση επί γης… Μύριζε θάνατο» δήλωσε ο κ. Κωσταρέλος ο οποίος βρισκόταν στο δεύτερο κατά σειρά βαγόνι επιβατών το οποίο κάηκε ολοσχερώς, μιλώντας στο grtimes.gr.
Όπως είπε ο 20χρονος, οι επιβάτες πέρασαν εξαιρετικά δύσκολες στιγμές προσπαθώντας να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον, ώστε να απομακρυνθούν από το τρένο μέσα από τα παράθυρα που έσπασαν από τις δύο πλευρές του βαγονιού.
Ανέφερε, μάλιστα, πως ο ίδιος και άλλοι επιβάτες έβλεπαν και άλλα άτομα να ζητούν βοήθεια, αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι.
Μίλησε, τέλος, με τα καλύτερα λόγια τόσο για τους διασώστες του ΕΚΑΒ οι οποίοι έφτασαν γρήγορα στο σημείο για να τους παράσχουν τις πρώτες βοήθειες όσο και για το προσωπικό των νοσοκομείων που κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βοηθήσει τους τραυματίες.
Πηγή: GRTimes
Έγκλημα στα Τέμπη: Δύο φιάλες υγραερίου στο σημείο του δυστυχήματος – Η «αμαρτωλή» σύμβαση του ΟΣΕ για το σύστημα τηλεδιοίκησης
Ολοένα και περισσότερες πληροφορίες έρχονται γύρω από την τραγωδία στα Τέμπη, με τα ερωτήματα να ανακύπτουν και για την έκρηξη στη σύγκρουση των δύο τρένων.
Όπως φαίνεται και στο βίντεο ντοκουμέντο, τη μοιραία στιγμή της σύγκρουσης των δύο αμαξοστοιχιών φαίνεται μία έντονη λάμψη και στη συνέχεια ακολούθησε η έκρηξη, με τα πρώτα βαγόνια του επιβατικού να φλέγονται στη συνέχεια.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής δήλωσε νωρίτερα πως διεξάγεται έρευνα για τα αίτια που οδήγησαν στην έκρηξη, καθώς αυτή δεν εξηγείται μόνο από τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών ή από ανάφλεξη καυσίμων.
Το Live News και ο Βασίλης Λαμπρόπουλος αποκαλύπτουν πως πληροφορίες της Πυροσβεστικής αναφέρουν πως βρέθηκαν δύο άθικτες φιάλες υγραερίου στο σημείο του δυστυχήματος, με τις ευθύνες παράλληλα να αναζητούνται.
Η σύμβαση 717 που «καίει» τον ΟΣΕ
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος στο MEGA, το 2014 υπογράφηκε σύμβαση με τίτλο «Αναδιάταξη του συστήματος τηλεδιοίκησης». Σημειώνεται ότι υπήρχαν ήδη τα σχετικά συστήματα τηλε-ειδοποίησης και η σύμβαση αυτή μεριμνούσε για την αναβάθμιση αυτών των συστημάτων, ενώ το πρόγραμμα αυτό ήταν επιδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και είχε κόστος 43 εκατ. ευρώ, με στόχο να παραδοθεί το πρόγραμμα το 2016.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν δύο εταιρίες, ωστόσο τα προβλήματα ξεκίνησαν από νωρίς με παραβιάσεις προθεσμιών.
Το τμήμα Λάρισα-Πλατύ, όπου σημειώθηκε το τραγικό δυστύχημα, το είχε αναλάβει μία από τις εταιρίες, η οποία όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια, δεν είχε την απαραίτητη τεχνογνωσία.
Ακόμη, υπήρξαν προβλήματα που αφορούσαν κάποια ανταλλακτικά, τα οποία κατασκεύαζε μία καναδική εταιρεία, η ίδια που παρέχει ανταλλακτικά και έχει κατασκευάσει τα πυροσβεστικά αεροπλάνα Canadair.