ΑΡΧΙΚΗ LIFE SHOPPING

«Πόλεμος νεύρων» για Σκλαβενίτη, ΑΒ Βασιλόπουλο, Lidl και My Market – Συναγερμός σε όλες τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Η αγορά που θέλουν όλοι να κατακτήσουν

Σε επιφυλακή βρίσκονται οι γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ για μια περιοχή της Ελλάδας, που συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον και θέλουν να κατακτήσουν.

AD: mytest

Οι υψηλές προσδοκίες για περαιτέρω άνοδο της τουριστικής κίνησης στην περιοχή της Μεσσηνίας δεν έχει κινητοποιήσει μόνο τους επενδυτές από τον κλάδο της φιλοξενίας, αλλά και τους επιχειρηματίες της οργανωμένης λιανικής.

Η αγορά της Καλαμάτας θεωρείται πολύ ελκυστική για τους επιχειρηματίες της οργανωμένης λιανικής λόγω της μεγάλης ανόδου της τουριστικής κίνησης που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια μετά και την αναβάθμιση της λειτουργίας του αεροδρομίου.

Η «μάχη» της Καλαμάτας

Ήδη στην Καλαμάτα, όπως μας ενημερώνει το ot.gr, σοβαρή θέση διαθέτει η Σκλαβενίτης και η ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ καταστήματα έχουν και οι αλυσίδες My Market και Lidl.

Πλέον επιδιώκει ισχυρότερη παρουσία και η The Mart, συμφερόντων της Σκλαβενίτης, η οποία έχει ήδη ένα κατάστημα στην Καλαμάτα αλλά σχετικά μικρό. Εξ ου και τα νέα ανοίγματα δύο μεγάλων σημείων πώλησης σε Καλαμάτα και Τρίπολη, την ίδια στιγμή πάντως που για την εταιρεία έχουν έρθει καταγγελίες.

Η αλυσίδα χονδρικής Τhe Mart διαθέτει σήμερα 13 καταστήματα, καθώς και ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων. Τα καταστήματα βρίσκονται στον Κηφισό, στην Παλλήνη, στην Αργυρούπολη, δύο στη Θεσσαλονίκη (Καλαμαριά και Διαβατά), στην Πάτρα, στο Ηράκλειο Κρήτης, στα Χανιά, στη Λάρισα, στον Βόλο, στην Ξάνθη, στην Καλαμάτα και στα Ιωάννινα.

Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Σκλαβενίτη εισήλθε στην κατηγορία του cash & carry στα τέλη του 2014 με την εξαγορά της Makro, μέλος τότε του γερμανικού ομίλου Metro Group, με το τίμημα να ξεπερνάει τα 60 εκατ. ευρώ. Η αλυσίδα Makro λειτουργούσε στην Ελλάδα από το 1992. Στις αρχές του 2016 η αλυσίδα μετονομάστηκε σε Τhe Mart.

Κρυφό «μπαμ» Σκλαβενίτη: Αγοράζει αλυσίδα-φιλέτο και αλλάζει τα πάντα

Ιδιοκτήτες γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ από την Λάρισα, δέχονταν το τελευταίο διάστημα κρούσεις από «μεγαθήρια» του χώρου. Ο λόγος για την ΑS Agora η οποία τελικά έδωσε τα χέρια με τον Σκλαβενίτη, δίνοντας άλλον «αέρα» στο τοπίο των επεκτάσεων του Ομίλου στην επαρχία.

Η επιχείρηση ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στα τέλη του 2015, όταν άνοιξε το πρώτο κατάστημα λιανικής στον Άγιο Αθανάσιο. Ο κύκλος εργασιών της με βάση τα τελευταία διαθέσιμα οικονομικά αποτελέσματα του 2020 ανήλθε στα 10,35 εκατομμύρια ευρώ (9,08 εκατ. ευρώ το 2019).

Το δίκτυο των 9 καταστημάτων της «AS Agora» που έχτισε ο επιχειρηματίας Αθανάσιος Σανιδάς στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας αποτελούσε δελεαστικό στόχο εξαγοράς. Άλλωστε η αριθμεί 145.000 μόνιμους κατοίκους και έχει μια πολύ δυνατή τοπική αγορά.

Στην «AS Αγορά» απασχολούνται περί τους 100-110 εργαζόμενους. Στο τέλος του επόμενου μήνα η«AS Agora» θα αλλάξει η ταμπέλα, ενώ όπως αναφέρουν οι πληροφορίες από την αγορά το τίμημα άγγιξε τα 6 εκατομμύρια ευρώ. 

Εν τω μεταξύ, τα ραντάρ του Σκλαβενίτη παραμένουν μόνιμα ανοιχτά στην αναζήτηση αλυσίδων που παρά τα όποια προβλήματα μπορεί να παρουσιάζουν έχουν την δυνατότητα να σωθούν και να αναπτυχθούν. Αξίζει όμως να επισημανθεί ότι το εν λόγω deal σηματοδοτεί ακόμα μια απώλεια στον όμιλο αγορών ΕΛΟΜΑΣ, στον οποίο η «AS Αγορά» ήταν μέλος.